روش خرید و ارسال

جستجوی کالا :

برای یافتن کالای مورد نیاز خود می توانید ازکادر جستجو در صفحه اصلی استفاده کنید. یا از قسمت دسته بندی محصولات نوع خودروی خود را انتخاب و سپس کالای مورد نظر خود را جستجو کنید.

نحوه تکمیل فرایند خرید:

پس از انتخاب کالای مورد نظر،افزودن به سبد خرید را انتخاب کرده تا کالای شما در لیست سفارشات قرار گیرد سپس با کلیک کردن بر روی سبد خرید در بالای سمت چپ صفحه  می توانید کالاهایی که انتخاب کرده اید را مشاهده  و سپس با زدن دکمه ثبت سفارش ، اطلاعات لازم را وارد کرده و در نهایت سفارش خود را ثبت کنید .

روش‌ پرداخت:

  • پرداخت بانکی

خریداران محترم می توانند پس از ثبت سفارش خود مبلغ فاکتور نهایی را به صورت پرداخت بانکی به شماره کارت ………  واریز کنند. و سپس پرداخت خود را  به واحد مالی اعلام نموده و پس از دریافت تایید  پرداخت منتظر ارسال کالای خود باشند. .

تذکر:

در صورتی که پرداخت سفارش از طریق اینترنتی پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.

به مشتریان محترم توصیه می‌شود جهت تسریع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

نوسانات قیمت:

به دلیل ناپایدار بودن قیمت ارز امکان تغییر در قیمت نهایی وجود دارد و قیمت کالای فروخته شده به قیمت روز محاسبه خواهد شد .

در صورت تغییر قیمت :

به مشتری قیمت جدید اعلام خواهد شد، در صورت تایید مشتری، کالا برای ایشان ارسال و در صورت تایید نشدن مبلغ واریزی مشتری به طور کامل مسترد خواهد شد .

 

نحوه ارسال کالا:

در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند تعطیلات یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت می باشد که از طریق تماس با فروشگاه می توانید از رویه ارسال مطلع شوید.

اصفهان:
سفارش‌هایی که در روزهای کاری شنبه تا پنجشنبه تا ساعت 12 ثبت شوند، در صورت نیاز به تحویل در همان روز ، مبلغ ارسال به پیش فاکتور اضافه خواهد شد و سفارش‌هایی که پس از ساعت‌های ذکر شده و روزهای تعطیل ثبت شوند روز بعد تحویل داده می‌شوند.

تیپاکس:
تیپاکس برای سفارش‌های با محل تحویل خارج از اصفهان برنامه‌ریزی شده است. تیپاکس به مقصد تمامی مراکز استان‌ها ارسال مستقیم دارد. سفارش‌هایی که در محدوده بافت شهری در شهرهای دارای دفتر نمایندگی قرار دارند، درب منزل تحویل داده می‌شوند و تیپاکس برای رساندن آنها، هزینه اضافی دریافت نمی‌کند.

مشتریانی که آدرس‌شان در خارج از بافت شهری شهر مقصد قرار دارد، می‌توانند سفارش خود را از دفتر شعبه مقصد تحویل بگیرند یا برای دریافت سفارش با شرایط توافقی اقدام کنند.

پس از پردازش سفارش و تحویل آن به تیپاکس،  زمان ارسال در بیش از ۸۰ شهر که تک مسیره هستند به طور معمول ۲۴ ساعت طول خواهد کشید و  در شهرهایی که دو مسیره یا راه دور هستند، معمولاً  تا ۷۲ ساعت انجام می‌شود.

سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیش  از سه میلیون ریال است، لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت اینترنتی تسویه شوند در غیراین صورت کالا ارسال نخواهد شد.

تذکر:

در صورت مفقودی – شکستکی – خرابی و هرگونه خسارت وارده به کالای ارسال شده پس از تحویل کالا به خریدار, فروشنده هیچ گونه مسئولیتی در قبال جبران خسارت مشتری نداشته و خسارت وارده تماما متوجه تحویل گیرنده خواهد بود.

 شرایط ارسال کالاهای سنگین :

  • لوازم بدنه خودرو به صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل کالا) ارسال خواهد شد و بدیهی است که هزینه خرید بیش از سه میلیون ریال باید در هنگام ثبت از طریق پرداخت اینترنتی تسویه  شوند.
  • تمامی هزینه ارسال در فاکتور درج خواهد شد و دریافت هر گونه مبلغ اضافی هنگام تحویل کالا تخلف محسوب می‌شود. در صورت مشاهده چنین مواردی لطفاً مراتب را جهت پیگیری از طریق تماس تلفنی به ما اطلاع دهید.
 اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد:
  • با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشنده تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
  • لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود  بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • کالای آسیب دیده و تمام لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به فروشنده ارسال شود.
  •  لذا هنگام تحویل کالا از شرکت های حمل و نقل قبل از تائید و امضاء برای دریافت کالا، از صحت و سلامت کالای خود اطمینان حاصل فرمائید، و در صورت مشکل دار بودن کالا با هماهنگی ما می توانید آن را مرجوع کنید.