از آنجا که هدف اصلی ما جلب رضایت شما مشتری عزیز است، بر همین اساس خریداران محترم  می توانند کالای خریداری شده را طبق شرایط زیر تا ۷ روز به فروشگاه لیلائیون مسترد نمایند .

 

چه کالایی قابل برگشت است؟

کالا از نظر فیزیکی در هنگام تحویل مشکل داشته باشد.

خریدار وظیفه دارد در هنگام تحویل کالا و در هنگام حضور مامور تحویل ، کالای سفارشی خودرا بررسی کند و در صورت هرگونه مشکل فیزیکی از قبیل شکستگی، و یا خراشیدگی آن را با تایید مامور تحویل بلافاصله به تیم پشتیبانی ما اطلاع دهد و  طی زمان کمتر از ۲۴ ساعت جهت استرداد کالا  با واحد فروش هماهنگ نماید .

 

کالای ارسال شده مغایر با سفارش خریدار باشد .

خریدار محترم لطفا در هنگام تحویل کالا دقت داشته باشید که اطلاعات مندرج در لیبل و یا فرم سفارش روی بسته با کالای سفارش داده شده شما مطابقت داشته باشد.

لطفا قبل از باز نمودن کالا. در صورت مغایرت در نوع کالا و گارانتی درج شده می بایست از باز نمودن کالا خودداری نموده و مراتب را طی ۲۴ ساعت به واحد پشتیبانی اطلاع دهید.

 

تذکر: کالاهای برقی پس از تحویل به مشتری در صورتی که اشتباه از سوی ارسال فروشگاه نباشد در هیچ صورتی استرداد نخواهد شد.

شرایط جایگزین و یا استرداد وجه حاصل از بازگشت کالا چگونه است؟

پس از استرداد کالا درصورت تایید کارشناس فنی مبنی بر مغایرت کالا و یا سلامت فیزیکی کالا به یکی از سه حالت زیر به مشتریان پاسخ داده خواهد شد:

1) کالا معیوب یا خراب باشد.

 درصورتی که کالا خراب یا معیوب باشد  کالای سالم جایگزین و برای مشتری ارسال خواهد شد.

اگر کالا موجود نباشدن، مبلغ کالا به مشتری بازگردانده خواهد شد.

2) خرابی در اثر استفاده نادرست مشتری باشد.

درصورتی که مشخص شود خرابی ناشی از استفاده نادرست مشتری است، همان کالا مجددا برای مشتری ارسال می گردد و کلیه هزینه های جابجایی به عهده خریدار می باشد.

3) بازگشت کالا جهت استفاده از گارانتی

 هزینه بازگشت محصول خریداری‌شده جهت استفاده از گارانتی پس از ۷ روز برعهده خریدار می باشد. لازم به ذکر است.

جهت استفاده از خدمات پس ار فروش، رسید تحویل کالا الزامی‌است. همجنین، محصول می‌بایست در بسته‌بندی اصلی خود ارسال گردد. مادر قبال محصولاتی که با بسته‌بندی اصلی و سالم ارسال نشده‌اند مسئولیتی نخواهیم داشت.

نحوه پرداخت هزینه ارسال کالا و همچنین هزینه بازگشت کالا چگونه است؟

هزینه ارسال کالا

خریداران عزیز هنگام خرید می توانند نحوه  ارسال و نوع پرداخت آن را انتخاب کنند.

 

 

هزینه بازگشت کالا

به هر دلیلی که اثبات شود که اشتباه از سوی ما بوده است هزینه حمل کالای برگشتی به خریدار بازپرداخت خواهد شد.

برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا ارسال شود و یا می توانید به صورت پس کرایه کالا را به ما برگشت دهید .

در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت کالای ارسالی با سفارش مشتری توسط واحد فنی ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، بر عهده خریدار می باشد